Rest in Sleaze 2009



Kom på för ungefär en timme sen att ikväll är det tamefan Rest in Sleaze. Hur kunde jag glömma? Vilken diss av mig, jag får skylla på att jag ändå inte kunnat gå pga mitt kort är spärrat men ändå. Jag vill självklart hedra David Hellman, det var en helt obeskrivligt bra tid i mitt liv jag fick spendera med Crashdïet. Och hans dödsbesked fick mig att vara apatisk i en månad typ. Töntigt men det bandet betydde mycket för mig förr i tiden. Jag var inte där ikväll men jag tänker på dig i alla fall, vart du än befinner dig så vet jag att du fortfarande inspirerar!
Kommentarer
natali

haha! nee. Men vi alla drar till Krakow i polen och sen darifran till Barcelona :) Ihh ar i Polen nu! Har kopt rosa skor! pusss

2009-01-25 @ 16:19:06
URL: http://natalifikas.blogg.se/
elin

fina fina david.. har du umgåtts med Crashdïet? nu blir jag självklart väldigt avundsjuk. jag hann bara se dom spela en gång, och jag fick krama martin och peter, fina david stog för långt bort.. men det var en av de bästa dagarna i mitt liv. och när han dog.. gud det går inte ens att förklara. jag gick i tusen bitar. nu i efterhand vet jag ju att han bodde i uppsala, precis mittemot min mammas jobb. och davids pappa är en nära vän till min mammas arbetskamrat. om jag bara hade vetat det tidigare så hade jag kanske jag kunde ha träffat honom.. :( jag visste att konserten skulle vara, jag har inte gått nåt år. jag klarar inte av det av olika anledningar. men jag klipper fortfarande ut hans minnesannonser i tidningen. oj nu blev det långt igen, haha.

2009-01-26 @ 08:21:57
URL: http://neonljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0