Woah woah


Dom som vill hjälpa oss måste såklart vänta, jag är queen of lazyness. Kanske man skulle kunna tro, visst jag somnade 2 timmar i soffan efter jobbet, men jag tror jag börjar bli sjuk -igen-. Först och främst har jag smått ont i halsen, men Mami tror även att jag har början till magsår och det var därför jag mådde så illa på nyår. Jag får ont i magen typ varje gång jag äter, så för någon dag sedan tog jag en insidebrus och det vart mycket bättre. Det vill säga, jag tillåter mig att softa annars blir det värre, jag hoppas ni förstår.

I alla fall så har jag hela kvällen försökt förstå mig på hur man får en extra meny på höger sida. Jag har sett många bloggar som har det men jag fattar absolut inte. Någon som kan det? Jag tänkte ha bildlänkar där till bloggar som jag gillar och som har hjälpt mig och oss med tidningen, sk Mixtaped Crew. Sedan tänkte jag att ni som köpt tidningen kan skicka in bilder när ni posar med den så lägger jag upp det där också, självklart kan ni få en länk till er blogg/hemsida/bilddagbok osv. A lá Kesh style.

Ja typ 4 timmars försök att förstå mig på CSS och HTML, det brukar gå bra men det här fungerar inte alls.
Kommentarer
Nadia

Fåshåå! Hah nä den har jag inte men den låter smokin'hot ;)

2009-01-06 @ 03:13:40
URL: http://streetprincess.blogg.se/
Camilla

gå in på www.designadinblogg.se , där kan man hitta hur man gör en extra meny!

2009-01-06 @ 14:21:09
URL: http://beatdriven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0