Spritt språngande galen morsa


Vart ska jag börja. Jag väcktes av att morsan var så himla irriterad på något, jag hatar att vakna så. Men på nått sätt så lyckas hon övertala mig att hon skulle spendera sin sista semesterdag med att städa mitt rum.

Tanken var ju att jag och Bella skulle lansera webshopen idag, men jag vågade inte åka hemifrån för då hade mamma slängt alla mina ägodelar haha. Nej, skämt å sido så tyckte jag att hennes idé lät bra och det är rätt tid samt att hon skulle bli så beskviken annars. Jag gillar inte att göra folk basvikna men nu fick Bella bli besviken på mig. Tror det är bra för henne att vara lite ledig inför festandet i helgen också så blir det verkligen en bra lansering nästa vecka då vi har två veckor på oss att marknadsföra, planera, och fixa allting. Min semester börjar på måndag.

Så iaf, nu är mitt rum snart som ett hotellrum. Asfräscht med ny säng och mer förvaring, jag behöver verkligen det här. Det har ju vart katastrof för att jag har 100-tals plagg som inte har någonstans att ta vägen när det är tvättat. Det har gjort att tillslut så ligger allt på golvet och det är nog en del i att jag har blivit så depp som jag varit. Sedan är jag verkligen den där personen som sparar på allt. Men jag försöker verkligen förbättra mig,  så idag har jag slängt mina älskade första Converse All Star som jag hade på balen i nian och Hultsfred 2005. Sedan slängde jag mina bästa bästa jeans från Gul & Blå som har vart mina bästa i 3 år men tyvärr har dem hål på knäna nu och jag fixar inte det, det är fult och obekvämt. Så jag tycker jag har varit så duktig med att vara selektiv i mitt sparande :P haha.

Fian: "Tänk vad duktig jag varit nu när jag slängt mina converse och gul & blå, de är ju klenoder"
Mamma: "Ja och du kommer bli fri, fri, Feng shui!"
Kommentarer
Natali

weiii! Duktig! Jag måste också städa :) Längtar till imorn! Pusss! Ajuste, träffade dina chicks på aod!

2009-08-01 @ 12:29:36
URL: http://natalifikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0