Togetherness, well that's all I'm after


Har inte så mycket att tillägga än. Mina katter är hemma, mami och papi kom hem från landet idag efter att ha varit där i typ 3 veckor eller mer. De tog med sig min älskade Isis och alla andra katter och jag fick inte ta med mig mitt hjärta hem när jag var där och hälsade på.

Jag saknade henne som en galning de första dagarna, sedan blev jag van... Man kan göra så mycket annat när katterna inte är hemma, ha dörrar och fönster öppna, man behöver inte dammsuga lika ofta osv. Det kändes bara skönt att få en semester från dem ett tag. De kan vara så grymt irriterande ibland, vi har ju sju stycken och de kan gnabbas med varann ibland också. Vilket skapar en konstig stämning i hela huset.

Men nu är dem alltså hemma allihop och jag har 4 katter sovandes runt mig här i vardagsrummet och jag bara känner värme och kärlek i rummet. De är trygga med mig och jag är trygg med dem. Jag har väl inerst inne saknat dem. Allihop. Isis drömde jag ju mardrömmar om för någon dag sen bara, att hon svalt och frös ihjäl på vintern typ. Hemsk syn, hemska tanke.

Annars hade jag faktiskt inget mer att säga än att jag och Bellish jobbar på som vanligt men allt går ju verkligen i snigelfart. Men för varje timme så kommer vi ju ett steg närmare en slags release av webshopen så.

Natali tycker jag är dötråkig på bloggen haha. Men jag vet inte varför jag inte skriver så mycket längre. Det är nog flera faktorer som har kommit på en gång. 1, jag mår inte psykiskt bra 2, jag är jätte busy alltid 3, jag shoppar inte så mycket längre så jag trånar heller inte efter saker. Jag spanar liksom inte efter saker längre som jag kan lägga upp här.

Men jag lovar. Gamla Fian kommer komma tillbaka och när vi har lite annan news feed vad det gäller alla mina projekt så kommer jag ju givetvis skriva om det också.

Dessutom spinner jag grymma planer på en USA-Asien-USA resa som kommer ta en helvetes lång tid att genomföra, dra iväg ett tag. Kanske ensam, kanske hooka med folk på vägen. Vi får se. Jag måste i vilket fall spara massor med pengar. Men efter Amelies alla äventyr så är jag peppad.

Någon som ska på LADY GAGA på Gröna Lund på söndag?
Kommentarer
Emma

jag ska :D ska bli kul. Hon verkar vara en grym live artist

2009-07-29 @ 13:04:56
URL: http://thislifesofar.blogg.se/
Natali

Weeei! Gaga! :) Det kommer bli fett!

2009-07-30 @ 01:06:17
URL: http://natalifikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0