Dagen D



Då blev det en promenad i alla fall, jag stack hemifrån kl 20:40 för att chansa om ICA stängde 21... Och det gjorde dem, så jag köpte cola till mina chips hemma och en Half Baked Ben and Jerry's. Plus att jag mötte en bekant för att chitchatta lite så alla mina staplar står på grönt (haha har spelat för mycket The Sims). Men ärligt, det har vart en skitbra dag, mer såna här! Jag kunde inte sluta le på vägen hem, detta kan vara dagen då allting vänder känns det som. Jag får hoppas på det!

Det har liksom vart lagom, jag har blandat nytta med nöje. Har rensat diskbänken och tvättat en massa handdukar plus spelat en massa spel! Nu ska jag spela ännu mer och senare äta min glass åhåååå och kolla på Ensam ung kvinna söker på SVT2 en film från 1992 som verkar asmysig, och ingen reklam. Kan det bli bättre?...

Hoppas er midsommardag har vart lika bra!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0