Gonatt!


Åh jag har verkligen tvingat mig själv att inte ta en eftermidags nap idag, jag har vart så sysselsatt så det har liksom inte ens behövts. Även fast jag vaknade av mig själv i morse kl 9. Jag hörde mina syrror igår kväll säga "jag kommer inte ha en väckarklocka på imorgon" och jag kände att jag inte heller behövde det. Så vaknade jag av mig själv ganska tidigt i alla fall. Jag sysselsatte mig nog hela dagen undermedvetet efter mitt och Natalis goda samtal här om dagen när vi kom fram till det uppenbara: Lediga dagar ska inte slösas bort framför TV'n det blir man inte lyckligare av, man behöver egentligen inte göra nå vettigt bara man gör något. Som Natali som bara cyklar runt i stan och tittar på människor. Get up and get out eller nått...

Det känns så skönt. Imorgon kommer jag inte heller ha någon väckarklocka men jag kommer nog vakna ännu tidigare för jag somnar snart. Och att vara sömnig innan 12 är mycket ovanligt för mig. En regelbunden sömn är nog nyckeln till lycka och det ska jag sträva efter. Dock kommer jag sakna mina nätter framför datorn.. Men en och annan kan man ju ha utan att rubba det.

Well, jag är så jäkla pepp på att städa ut allt gammalt imorgon men jag får inte se allt som behövs göras för det blir som att hälla en hink iskallt vatten på mig. Mitt rum ser ut som en krigzon och har gjort det ett bra tag. Jag har verkligen inte mått bra. Jag har sovit utan lakan i flera månader för att jag inte orkat bädda. Nu ligger jag här i en nybäddad säng med mina favoritlakan och mår bättre än jag gjort på länge. Jag är berädd att älska alla människor nu och jag fattar inte vart allt kom ifrån. Hur kan det vända så här fasligt snabbt och vad har jag gjort för att känna så här?

Hur som haver så hoppas jag inte att det är tillfälligt utan att jag kan rida på den här vågen av emotionell lycka. Som The Secret... Law of attraction... Positive thoughts will create positive things...

Tänkte förresten unna mig en resa till Berlin i September och jag är så glad att jag äntligen får nått att se fram emot och strukturera upp min höst lite... Som för övrigt ser ut som ett luddigt moln av ingenting. Det är Spinnerette som ska ha en konsert där och det kan jag verkligen inte missa. Har längtat så efter att se dem. Dessutom vill jag ju hälsa på Martina som jag inte träffat på år och dar!


Jaja Gonatt darlings!

PS. Jag har mer än halva glassen kvar till imorgon. Even better!
PS2. Åhh jag har laddat ner två nya filmer varav en jag kan somna till nu, ja jag gör ibland illegala saker fuck (men uppmuntrar inte på min blogg att andra ska göra det) iPRED och jada jada... Try to catch me.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0