4 Mars


Hej darlings!

Redan Mars kan inte fatta det! Sommaren kommer på några ögonblick och vi hinner inte ens reagera. Trust me. Sedan kommer den vara över lika snabbt. Men det är inget att oroa sig för.

Dock oroar jag mig för annat. Jag har helt enkelt gått och blivit hyptrokondiker på gamla dagar. Jag måste säga att jag mår mycket bättre nu än tidigare, dock känns det som min stress gått från att vara närvarande och bryta ut när jag var medveten om det, liksom som i gråtattacker och sånt. Så känns det som om den har vandrat längre in i mig och blivit omedveten, jag har ont i magen och ryggen och sånt. Och det börjar kännas allvarligt, så jag hoppas att ni har förståelse för att jag inte prioriterar bloggen i mitt liv just nu. Dock loggar jag in varje dag, och svarar på de kommentarer med konkreta, intressanta frågor. Sedan får vi se när jag pallar skriva mina uppsatser här igen (att göra ett schysst inlägg tar lika mycket research, tid och tankekraft som hen hel uppsats, iaf i min kvalitet).

Så! Jag lever, ni lever. Vi ses och hörs.

En sak till! Vi kommer skjuta upp webshoplanseringen några ytterligare veckor för att jag och Bella ska se över vad som vi ska köpa in. Vi har så ofantligt många leverantörer att se över, kalkylera priser osv (dessutom väntar vi på att dollarn ska sänkas lite, så vi kan erbjuda er bättre priser).
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0