Lack of blog posts


Det har inte vart mycket bilder på mig på sistone så jag bjuder på denna från min födelsedag den 28 Februari. Jag och Fridahhh.

Heeeeey babes!!!

Jag har nog aldrig under mina 1,5 som bloggerska tagit en sån här grov slackerpaus från mitt bloggande. Dock förra våren runt feb/mars så var det samma visa. Jag tror allmänt att jag har mycket att göra vid denna tid på året plus att min magra kropp inte diggar de häftiga väderomställningarna. Jag blir inte förkyld, jag blir råsjuk, och är utmattad i veckor. Jag har inte lust med någonting just nu och det känns väldigt dumt att skriva i bloggen då. Jag vill leverera kvalitetsinlägg och det kan jag inte göra just nu. Jag kan säga att jag inte ens läser era bloggar nu heller, så ofrivilligt ointresserad är jag. Det kan ju också bero på att vårt internet har vart nere en vecka också, men ändå.

Allt detta har ett mycket djupare plan än bara... Lust. Jag vet att jag har huuuuuge problems och det känns att de är så stora att jag inte kan greppa. Att sitta och klaga över mitt liv här i bloggen varje dag är inget jag vill göra. Jag vill bara att ni ska veta att jag just nu håller på att trassla upp mitt stora nystan som kallas vardag. Jag gör alla grundäggande fel, sover inte, äter inte.... Min omgivning is a mess. Men framför allt så står jag inför jobbiga beslut som jag drar ut på och det har kommit till den punkt att jag måste bestämma mig. All my brain activity goes to that.

Under tiden så läs Sveriges bästa bloggar till höger ------>

Men jag kommer tillbaks, starkare, snyggare, smartare.

Glöm inte Earth Hour på lördag! 20:30!

Love Love Love
Kommentarer
sandra

ta hand om dig!

ser fram emot din comeback, haha

2009-03-28 @ 10:09:50
URL: http://marinoni.blogg.se/
VIKTORIA TOMIC.SE

I'll be right here waiting for you...



Saknar dig Fian!

Hoppas allt löser sig för dig <3

2009-03-28 @ 20:39:32
URL: http://viktoriatomic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0