Lady Gaga Obsession



Lady Gagas första headline tour The Fame Ball var redan utsåld innan första konserten. Den höll hus i San Diego i torsdags och kommer besöka över 20 städer i USA till slutet av Maj. Detta är alltså Lady Gagas första påkostade turné, tidigare har hon bara gjort enstaka konserter, promoframträdanden osv. Ovan kan ni se inledningen på konserten och det ser verkligen lovande ut, jag kan inte bärga mig att se det i verkligheten. Jag har trott på Lady Gaga sedan dag 1 och det här bevisar verkligen hennes passion, kreativitet och attityd. Hon kommer bara bli större och större.

Jag har faktiskt inte lyssnat på Lady Gaga på ett par veckor, tappade bort henne lite i min Lykke Li hysteri. Jag är sån, lyssnar på endast en skiva om och om och om igen ett tag. Men nu har Lady Gaga kommit tillbaka till mig och det ger mig pepp att hoppa upp från sjuksängen och starta mitt liv igen (är inte 100% frisk än). Hon ska ju förhoppningsvis vara vår nästa cover girl och nu kommer jag på massor med nya frågor till henne när jag ska intervjua henne. Hur kan hon vara så klockren? Hon är innovativ, säker, egen, trend sättare och ikon Lady Gaga är den nya Madonna.

Nedan måste jag bara lägga ut ett litet kollage på hennes hår och hud, hur kan man ha så fint hår? Jag brukar inte obsessa andra människors frisyrer men hennes hår och hud lyser alltid i en sån attraktiv orange/grå/lila ton det är så svårt att förklara. Men det får mig i alla fall att inte må dåligt om jag råkar hälla i för mycket silverschampoo i håret :D

Hon är så vacker








Kommentarer
Mikaela

oj då

2009-03-17 @ 14:46:18
URL: http://experienceno1.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0