Sjukis


Shit, jag har legat förlamad i soffan i tre dygn typ.. I torsdags så vaknade jag med världens hosta men tänkte att mitt undermedvetna bara gjorde sig till för att jag skulle bestämma mig för att somna om istället för att gå till skolan. Men jag trotsade min kropp och åkte in och mådde piss. Orkade inte ens gå hem sen så jag fick skjuts av Mange min jobbarkompis. På några få timmar gick jag från OK till det kändes som om jag skulle dö. Hela torsdagen och fredagen hade jag 40 grader, jag minns inte när jag hade det senast. Det är helt hemskt, man vet inte om man fryser eller svettas eller om man är hungrig, törstig.. Det kryper i kroppen, det enda man vill göra är att ligga still och vila men det är helt omöjligt.

Nu mår jag bättre i alla fall, men man ska inte ropa hej.. Man kan ju få ett återfall liksom. Men jag hoppas verkligen att det är detta som har legat i kroppen de senaste veckorna, och gjort mig orkeslös.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0