tonight we're gonna party like it's 1999



Jag och Ronja för Rodeo

Sneakersnstuff hade 10 årsfirande i lördags. Jag och crewet var där såklart, vår nya fina vän Ronja bjöd på champagne och öl.. Dock mådde jag dåligt som vanligt när det kommer till alcool... Jag börjar bli så himla tråkig, ända gångerna jag mår bra är när det är perfekt musik, chill vid ett bord och inte mycket folk. Annars får jag ont i huvet och magen och överallt typ.

Man skulle vara vid kägelbanan innan 21 för att ens komma in, duktiga som vi är så befinner vi oss där typ 19:50, vi kom endå försent för att få present, t-shirts med texten tonight we're gonna party like it's 1999.. Dock ingen förlust för I can't relate... Jag var 11 och lyssnade på The Offspring haha... Åhhh tänk att vara 20+ på 90-talet, det måste ha vart kul?

I alla fall, vi var där ryyyyysligt tidigt.. Jag brukar åka in till stan vid 22 och kl 19 har jag inte ens tänkt ut vad jag ska ha på mig. Att jag måde dåligt berodde nog på att det var för tidigt för mig. + dålig sömn och matintag som vanligt.. Men alltså + att klockan ställdes om den natten, allt blev så himla fucked up. Men men, det var läckert som fan, SNS hade ballonger med egna tryck, asfin scen.. grymma artister.. allt var så himla lyckat. Jag skäms nästan över att det enda jag spenderade var 60 kr för chips och 30 kronor garderob :/...

Vet ni vad? Det här med klockan är ju så himla bra! Jag stängde jobbet idag kl 19 och det var ljust ute, det var molningt men solen lös i horisonten och allt var bara sådär rosa.. Som det inte kan vara på vintern. Vilket liksom bekräftar att snart är sommaren här. Så himla skönt att sluta jobbet och att det är ljust det finns inget bättre än solen. Och jag är tacksam för vintern också faktiskt, för utan den hade vi inte vetat vad vi missar och vi hade inte uppskattat sommaren, solen och värmen lika mycket.

Ska säga också att jag är på bättringsvägen... Men jag har grymt mycket att göra. Jag kommer vara ledig endast 4 veckor fram till Augusti och det är dels Peace & Love festival som jag ska till.. SKA NI??? :D och sedan så vi ju på vår road trip med Mahoyo..


Haha Adam my classmate.. Så förvånad jag blev men ändå inte. Jag var nog lite rund under fötterna där ett litet tag för jag stod och dansade med Ronja.. Utan att kolla upp på scen, och där står Adam i min klass.. Jag kände på mig det lite ändå för han ska ha all cred och respekt. Han snackar om sina spelningar hit och dit och jag fattar inte hur hinner du?? Så jag kände på mig att SNS scen inte vart den samma utan Adam.
Kommentarer
Natali

åhhh! tänk vad lycklig jag skulle vart om jag var där!!

2009-03-31 @ 21:14:34
URL: http://natalifikas.blogg.se/
shelley

Tja! Åh, vad kul, hoppas du gillar den. :)

2009-04-02 @ 19:25:52
URL: http://shelleyochjoachim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0