Haha såg ni Stylista i söndags?


Jag blev ju slags besatt och tittade igenom hela säsongen på youtube under måndagen. Måste säga att ingen var värdig vinnare. Eller jag är lite kluven, allt som allt tyckte jag att de hade lite sne och wikked uppfattning om allt i ELLE's ledning. Jag trodde inte dem var så hitler vad det gäller typ... allt? Som frukosten i första avsnittet, my god give me a break. Det fick mig verkligen att se ner på den tidningen, jag vill aldrig mer köpa den. Absolut inte flattering. Men sen de tävlande.. Vad visste dem liksom? Jag är i och för sig bra på grafisk formgivning med bra smak vad det gäller stil, mode och trender. Men snälla jag är långt från fashionista... Men jag kunde lätt ha vunnit det där. Så himla fattig produktion.

Jag kan inte släppa attityden som den där Ann hade haha, vilken sjuk människa! Absolut inte värt att ha en sån ice cold torrfitta till arbetsgivare. Nej. Mixtaped Magazine kommer rule the world. ELLE är för kladdigt med för mycket små bilder/kollage och för mycket reklam.

Dock älskar jag Januari-reportaget om Courtney Love från i år.
So goddam gorgeus






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0