Jag kan inte låtsas längre..


Ibland mår jag skitdåligt, jag mådde mycket bättre förr då jag hade kärleksproblem. För då tyckte man att dem var stora och de tog liksom över allt annat. Det senaste 6 månaderna har jag vart nära självmord 3 gånger, jag är inte rädd för döden och det är hemskt att vara ensam, då vill jag bara dö. Speciellt när jag är ensam i mitt rum när min familj är hemma. Min familj brytr ner mig psykiskt och jag pallar inte längre, de får mig att må så jävla dåligt. Jag bor i ett helvete och den enda jag älskar här är min katt. Jag bor i fuckholm och här är det skitsvårt att flytta hemifrån, jag försöker verkligen. Men eftersom jag satsar all min tid till företaget så kan jag inte ta ett heltidsjobb och skaffa hyresrätt som alla andra (som dessutom tar flera år). Jag fattar inte hur jag ska ta mig härifrån men jag måste bort nu. Det håller inte längre. Såfort jag får ett litet annat problem utöver det här så rasar hela min värld. Jag orkar inte längre, jag har ingen annan vuxen att vända mig till. Hur fan ska man göra?
Kommentarer
Anonym

Tacksomfan att det finns någon som har det precis likadant. Tur för mig, och min familj, att jag ska bort bort bort snart, bort från jävla skit Värmdö, bort härifrån.



Btw, när kommer tidningen som jag vann för X antal månader sedan? :D



Kram!

2009-05-07 @ 18:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0