Vad ska jag säga..


Saker rullar, jag vill bara spy emellanåt.. Ska det vara så här svårt att gå igenom vardagen liksom? Vafan har jag hoppat in i. Känns som om verkligen allt och alla motarbetar mig/oss wtvr. Varenda liten grej blir stor och puttar omkull mig, man hinner inte lösa ett problem innan ett nytt dyker upp och tillslut drunknar man i dem. Man tar en liten paus för att samla krafterna och "Att-göra-listan" bara växer, och man försöker jobba ikapp men det blir aldrig så. Aldrig någonsin. Lugn och ro. Även fast man jobbar ihjäl sig. Nu håller jag på att bli sjuk också, och det har jag absolut inte råd med. Tid är verkligen pengar för min del.

Vad gör alla andra för att få allt att se så enkelt och skönt och bra ut? Förvisso känner jag människor som är i en värre livssituation än vad jag är i. Men ändå.

Blääää.....

Positiva saker:
- Jag har hittat min handsfree och min 1 h resa hem idag vart så kort och värt, nu slipper jag störa mig på småbarn och harklande gubbar på bussen! YES!
- Malena Ernman gick vidare i delfinalen i Eurovision (Ja jag är slagernörd och i dessa lägen patriot).
- Imorgon får jag shoppa. Fast till min lillasyster. Lika kul ändå.
- AIK - Hammarby den 28 Maj.. Jag går med i gamet igen efter ett avbrått på sisådär 5 år haha. Shit är man gamal eller? Hade årskort på Råsunda 2002, 2003.. Vågar man gå dit i sin gamla AIK-tröja eller blir man nedslagen??

Haha sen var det typ inget mer som gladde mig.. Tror jag..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0