3 November


Ojojoj vad det händer grejer nu. Jag blir så lycklig i själen, jag har verkligen vart i djupa svackan ett bra tag, en krater. I jordens avgrund. Jag är väl kvar där men nu kan jag nog börja klättra. Jag börjar få lite, (observera: lite) ordning på mina privata ägodelar som bara legat runt. Jag försöker få en dagsrutin. Men framför allt, jag har tid på mig att bearbeta allt. Med lite tid på jobbet och bara praktik på skolan, vilket innebär att jag bygger mer på Mixtaped Shop. Så har jag fått tid till det jag verkligen vill göra. Snart är jag uppe med tuppen och tanken är att jag då, framför Vakna! ska sitta och blogga lite. Som på den gamla goda tiden.

Saker som är på g och som Mixtaped är mer eller mindre involverade i är en klubb här i Stockholm. Den kommer bli fet. Men även en loppis, marknad på söder. Som förhoppningsvis hålls varje helg. Där vi kommer stå och där ni kan få fingra på grejerna i shoppen. Grymt!

Bilder från vårt bord på Norrtälje Marknad



Kommentarer
soulie

OOHH FLYYY SHIT!!! Fan att allt händer i stockholm :(

2009-11-16 @ 19:15:38
URL: http://assuefacente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0