7 November


Jag måste för vår interna grej säga att, gud vad kul att det just är Camilla, Sandra och Viktoria som just kommenterat på mitt förra inlägg. Jag verkligen verkligen saknar vår tid då jag också var insatt i era bloggar och svarade på alla era underbara kommentarer (och kommenterat era bloggar, jag måste erkänna att jag inte läst allt ni skrivit på sista tiden, men det ska bli ändrig på det). Vi kommer dit igen, jag lovar, det är jag som mått dålig den sista tiden och inte har vart mig själv, det är skönt att ni förstår mig. Jag känner att jag är på bättringsvägen. Och det bästa är ju att ni har vart med hela tiden, för min skull, och brytt er om vad jag skiver, hur ointressant det än varit. Jag är så glad. Ni gör min dag, mitt liv.
Kommentarer
Jen Obscene

I do read your blog as often as possible, I love it, I love your style and I love the 80's. My passion for the 80's is just as big as yours. Keep up the good work, I love, love, love your blog!!!



// Jen

2009-11-08 @ 12:02:14
URL: http://www.jenindecent.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0