Fredagen den 13


Usch, det har verkligen vart min otursdag, eller oskicklighet kanske man ska säga. Segade imorse även fast jag gick upp kl 7. Skulle möta upp Gaby och fika vid 12:30 men kom inte in förän vid 13:15. Kände mig rutten redan där, det var ju bara att snabbt som attan ta sig till vår lager lokal där en gullig tjej skulle hämta ut sitt armband. Men oacceptabelt och oproffisgt av mig så hade jag för första gången glömt nyckeln till lokalen hemma. Sån himla otur, jag hade glömt massa annat också, jag var så stressad för att jag segade så. Jag missade dessutom bussen in till stan, eller den hade mage att vara för tidig. Om jag ska skylla ifrån mig. Det ska man inte egentligen men.

Ja glömde nyckeln som sagt. Men det ordnade sig på sätt och viss ändå. Men jag fruktar kvällen som kommer nu, jag är dubbelbokad och jag vill gå på båda grejerna. Jag är så splittrad så jag skulle kunna stanna hemma av beslutsångest.

Hur har er dag varit?
Kommentarer
Camilla

Toppen! Vad gullig du är! Jag har sparat ditt nummer nu :D

2009-11-13 @ 18:08:22
URL: http://beatdriven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0