Skippa H&M & Jimmy Choo imorgon



Mina två favoriter, men de är inte värda att köa för

Jag insåg ganska snabbt att årets nyhet inte skulle bli så lyckad. Jimmy Choo är inte min favorit, och de förhandsbilder på produktionen som man fick se tidigare i år var inget att hänga i granen. För att vara mer specifik så gillar jag inte Jimmy Choos klackar, eller tunna band som han använder på skor, så foten känns naken. De ovan är dock hur snygga som helst. Paljett toppen är också grymt läcker, men den liksom hela kollektionen känns väldigt typisk, förutsägbar och lite trisst. Paljetter, nitar, mesh, läder och mocka. Det finns redan på H&M, jag hoppas att kommande sammarbeten blir mer innovativa och inspirerande.

Skorna ovan har synts mest på hm.com de är även dyrast och det känns som om de är deras trade mark för hela kollektionen. Ansiktet utåt, dragplåstret, favoriten. Det är roligt då att man kan hitta en kopia redan nu på Urban Original, nästan lika snygg. Absolut inte loka genuina materiell såklart. Men jag är en sån som alltid lyckas supa sönder mina klackskor så jag har hellre fake än äkta då de kommer se ut som skit efter 2 utekvällar i alla fall. Två utekvällar för 1299 kr är lite väl. Men två utekvällar för 22 dollar klingar lite bättre. Låt mig presentera Liliana Bandino Cut-Out Bootie:

Kommentarer
Camilla

håller med dig faktiskt.. blev inte alls särskilt imponerad av detta samarbete!

2009-11-13 @ 18:01:49
URL: http://beatdriven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0