The trend is: Fingerless gloves


Ja ni, en trend från 80-talet och säkert långt innan dess. För mig är dock handskar i denna stilen förknippad till just det decenniet, med glamrocken i spetsen kanske. Till och med stiliconer som Madonna bar läderhandskar med avklippta fingrar. Jag själv har ju vart besatt av 80-talet i ett gäng år och då är det inte svårt att snappa upp att handskar som dessa är grymt snygga och effektiva outfit-piffare. Som alltid så har jag ju letat efter just såna här grejer i flera år och modet kommer ju tillbaka och nu syns det överallt. Bara det att denna trend tar jag med en nypa salt och ser roande på, folk är så jävla kreativa att de kan ta trenden ett eller flera snäpp längre. Och det är inspirerande...

 

Klicka på bilden för att komma till produkten...

Kommentarer
VIKTORIA TOMIC.SE

De översta paret har jag hemma och de vita skrev jag om i förra veckan typ (men avslöjade ej vart dom kom ifrån... gjort så tidigare och då har saker tagit slut innan man själv köpt dem :( ), men de blev typ 560 spänn eller nått för att köpa dem. Tyckte 300 var rätt mycket redan.. Och jag är si sådär säker på om man ska eller inte med tanke på att man ska köpa dyra julklappar nu också. Cravings på dem dock!

2009-11-27 @ 20:24:24
URL: http://viktoriatoimc.se
VIKTORIA TOMIC.SE

Nä nu köpte jag dem ändå med rädsla för att aldrig få ha dem på händerna :D

2009-11-27 @ 20:35:42
URL: http://viktoriatoimc.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0