Kafé 44 ikväll


Ska på nå Rymdrobot grej på Kafé 44. Det var så jäkla längesen jag var där, typ 5 år? Crashdïet tiden i alla fall. Farligt roligt hade vi i alla fall och jag hoppas kunna få återuppleva det igen.

Jag har sällan kännt mig så snygg som ikväll heller. De senaste 4 månaderna har jag shoppat selektivt vilket har byggt upp en grymt tight garderob. Jag älskar alla mina kläder och alla passar ihop så bra.

Dessutom ska jag supa med väldens kanske bästaste människor. Just nu lyssnar jag på så bra musik hemma dock så det är svårt att dra sig in till stan. Spinnerette<3

Inte så bra bilder på min mobbade webcam.


r
Orangeröd magtröja med detaljer - Topshop outlet
Vintage badräkt med Aztec mönster - Beyond Retro
Hög läderkjol med  massa dragkedjor - H&M
Wetlook bikerleggings - Gina Tricot
Örhängen - Vintagemässan, den första
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0