14 September


Oh, jag känner verkligen för att blogga just nu. Har inte haft det suget på två veckor. Egentligen på en hel månad, det var snart en månad sedan jag fick det grymmaste beskedet en människa kan få. För er som inte vet så dog en av mina allra bästa vänner, det var den enda killen som jag kunde säga vad som helst till och det är min livs hittills största förlust. Vi kunde ha pauser på flera månader och det kändes likadant. Jag brukar bli sur om vänner slutar höra av sig men han kunde man aldrig bli sur på, han var så genomgod och han lockade alltid ut det goda ur mig.

Jag har en till sån person i mitt liv och det var hon som fick mig att vilja blogga idag, nämligen Natali. Jag fick sån grym lust att bara uttrycka min kärlek till henne. Eller det infaller ganska ofta men oftast så skriver jag inget för då skulle min blogg bara handla om henne. Hehe. Vi har i alla fall inte setts på ett tag och ikväll pratade vi länge i telefon, det är alltid lika skönt. Jag är bara så lustig när det kommer till att prata i telefon med vänner jag saknar, jag har bara behovet av att höra deras röster. Så egentligen hittar jag aldrig på nått att prata om, så jag sitter där tyst. Som tur är så är Natali raka motsatsen, hon maler på, jag blir så trygg då. Jag tror jag är en lyssnare. :P

Jag ansökte om praktiktjänst som Elin Klings assistent ikväll också. Lite sent kanske men mitt internet har krånglat i flera dagar. Jag är så spänd, jag har en bra känsla över det här och det är precis det jag känner för i höst. Det känns som om vinden har vänt och det är min tur nu ...Haha.

En liten resumé om Berlinresan kommer snart, tog lite kort för engångs skull. Jag har ju aldrig direkt ägt en kamera, fotar och filmar ju alltid med min mobil och vill jag ta fina kort så lånar jag syrrans Canon. Men den får man ju inte ta med sig utomlands hur som helst.

Dessutom fortsätter Mixtaped hemsida och Mixtaped shop att utvecklas. Vi tar små små steg till framgången.
Kommentarer
Natali

<3<3<3<3! :)

2009-09-17 @ 08:44:54
URL: http://natalifikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0