24 September




Det är kul att gå tillbaka ett år och kolla vad man har gjort exakt den dagen. Mitt inlägg den 24 September 2008 (Med samma rubrik hehe). Vi gick ju på de där mötena och det var ju kanon, men den där kölen jag snacka om. Det blev ju tvärstopp. Nu är vi på rätt väg igen, fast med webshoppen då. Alltså ni ska bara veta våra storslagna planer inför vintern och våren, en TV serie (på internet) som jag snackat om. Och en webbtidning, som så småning om också kommer tryckas i papper, på längre sikt.

Det roliga med inlägget förra året är att jag har postat en bild på våra dåvarande klistermärken. Just idan har jag faktiskt suttit och gjort NYA FINA klistermärken, så himla skumt sammanträffande. Jag har också vart produktiv och gjort flyers och affischer. Det är flyers ni ser ovan, de går till tryckning imorgonbitti. Vi kommer sedan dela ut dem i och utanför LAVA, ett ungdomshus i Stockholms kulturhus mitt på sergels torg. Lava fyller 13 år och firar med en nyinvigning kl 15:00. Kom gärna och hälsa på oss!!! :D

På flyern står en kod med 10% rabatt på Mixtaped Shop. Eftersom mer än hälften av mina läsare inte är från Stockholm så kan jag säga koden här; LAVA10. Men den gäller endast till sista september för alla som registrerar sig. Så skynda och fynda! ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0