We'll go to heaven tonight


Det ordnade sig. Utgången alltså. Jag fick tag i Lotta, en kompis från Falun som jag inte träffar så ofta. Hon har också träffat min döda vän, på Peace and Love 2007. Känns som om alla mina vänner träffade honom någon gång, och det känns så skönt när de tröstar mig. För de vet hur fin han var, när jag säger vem det är så minns alla honom, även fast de bara träffat han en gång. Han har satt spår i precis alla hjärtan som han någonsin snuddat vid.

Jag körde moppen till en avlägen glänta påväg hem. Där jag kunde se stjärnorna klarare, det är så skönt att jag har hittat min egna grej i sorgeprocessen. Jag kommer alltid kunna titta upp på stjärnorna och se honom. I natt såg jag mitt första stjärnfall, först en liten när jag lyssnade på Heal the World med Michael Jackson, och lite senare en större när jag lyssnade på Heaven Tonight med Hole (Courtney Love).

Lotta sa att jag kan ringa dig och prata in i din telefonsvarare varje gång jag vill säga nått till dig. Jag prövade idag, men jag har nästan hysterisk telefonskräck, och det är värre när ingen pratar på andra sidan. Jag lyckades ändå prata i 6 minuter. Lite lättare känns det ändå, men det känns som om du redan visste de saker jag hade att säga. Men vår situation var så komplex så du fick nog aldrig veta hur mycket du betydde för mig, och jag fick aldrig veta vem jag var för dig.

Jag fokuserar var dag på att vi ska ses i nästa liv. Jag är helt övertygad. Jag kommer aldrig komma igenom detta om jag inte tänker så. Och om det inte är sant så vet jag ju inte det då. När jag är död alltså.

Jag hittade så många mer bilder på dig igår också. Jag är så himla glad över att Bella är sån festfotograf, fotar konstant. Nu är det viktigare än någonsin.

I feel the horses coming galloping
In the summers end
Ill never grow old, Ill go to heaven tonight
Take you to heaven tonight
Oh, because I love you
For what you are

I cant believe that I could be happy
Summer will come again, I could be happy
Oh, stop your crying, you could be happy
Go to heaven when you make me happy
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0