You didn't realize


 

Här ovan är en låt till en av mina läsare Ellen som jag träffade på Gåsen i helgen. Det var inte första gången vi träffades men det är alltid lika angenämt. Vi upptäckte sist att vi har en gemensam kompis och världen känns då så himla liten då hon kommer från Falun haha. Ja. Men vi hörde originalet till denna låt, som gjordes av The 13th Floor Elevators och då sa jag att mitt favoritband (som Ellen också gillar) The Distillers har gjort en cover på den. En riktig raritet, men om du inte gillar punk rock n roll så behöver du inte lyssna ;)

 

Min dag idag har känns värdelös till en början. Försov mig till skolan och det känns alltid lika ruttet, man missar verkligen mycket på en dag eftersom vi bara går två dagar i veckan. Jag har verkligen vart kraftlös sedan begravningen och helgen har vart helt crazy. jag var full två dagar i rad och det är verkligen ovanligt, samt att jag jobbade både lördag och söndag. Söndagen var kaos då proppen gick och jag fick leka elektriker och koppla om vår kassadator. Inte kul med stressade och frustrerade kunder :( Men de flesta var tålmodiga och trevliga.

Har shoppat massor den senaste veckan, massor med saker jag bara är grymt nöjd över. Vill visa men har ju ingen bra kamera..... ÄN! :D Har ju inte direkt visat nått från Berlin än, inte vad jag hade på mig på begravningen men den videon blev inte så bra. Kände mig livlös haha. Men vet ni?....

...Jag har köpt en ny telefon. Min gamla har gått i graven. Den funkar nästan smärtfritt men jag har märkt att vissa samtal inte kommer fram så jag tog loss batteriet och kollade, jomen visst var den lite fuktskadad. Jag måste kunna nås dygnet runt och speciellt när mitt nummer är kundservice till vår shop. Så det var bara att köpa en ny liksom. Det var dags. Jag har haft min nu i 1,5 år och den kostade bara 900 på blocket så det är ju skitbra, jag är värd en ny liksom. Min nu, w995 kostar 4800 som jag betalar under 2 år. Får se om det är värt pengarna, många säger att den är kass tex att det är mjukvarubuggar men sånt har jag ju garanti på.

Det bästa är att det är 8mpix kamera vilket kommer underlätta i en liten TV serie vi kommer fixa framåt vintern. Jag är så peppad. Mixtaped TV!!! Haha! Min nya mobil har så mycket annat jag har längtat efter i en mobil. Min förra kunde inte wappa, det var slags trådlöst internet men det hittade man ju ingen anslutning någonstans. Sedan hade den inge roliga spel eller vidare musikprogram, samt att man fick med ett asfånigt minneskort så jag fick köpa 1gb för 400. Nu, med min nya får jag med 8gb minne. Helt sjukt. Samt 60 gratisfilmer, marknadens bästa handsfree. Sedan fick jag även med ett trådlöst headset värd 900 för att jag var en gnällig kund haha. Lång historia men jag vet inte vad jag ska använda den till ärligt talat.

 

Kommentarer
Ellen

Fan va söt du är Fian :D

The Distillers för fan!

Såg massa lappar om mixtaped magasine på stan idag, tänkte på dig då :)

2009-09-24 @ 18:40:26
Emma

Har en sån mobil! grym är den =)

2009-09-25 @ 18:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0