Dagens drömoutfit!


 


Bikinitopp - En gamal från H&M Check!
Örhängen - Vintage Ebay för ett tag sen Check!
Jeans shorts - Forever 21 Check!
Linne - Sass & Bide, Net-a-Porter I wish!
Sneaker kilklackar - På Mixtaped Shop importlista, så stay tuned!
Solglasögon - Mixtaped Shop Check!


Kolla in mina damer och herrar, jag är vaken innan kl 8! Det är ovanligt, men jag måste ju vända dygnet nu när jag har fått ett jobb! Och vad vore inte bättre än att uppfyller blogglöftena om att blogga till Vakna! varje morgon? ^^

Jag hade ju hoppats på att det var soligt väder och oslagbart varmt ute när jag vaknade så att jag kunde låtsas att denna outfit var perfekt för idag. Men tyvärr ska det typ snöa senare ikväll, helt otroligt.

Kommentarer
Sandra Marinoni

grymt snyggt linne! kan dock inte bära upp midjekorta grejer själv, but still ;D

2010-04-21 @ 17:24:03
URL: http://marinoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0