Gröna Lund hjärta Fian


Noterat: 1. Nu är det ju dags att rota fram glajjerna 2. Min lugg har ju blivit så lång!! 3. Man kan tro att jag mjällar men jag har på mig en space-tröja hehe 4. Köp glasögonen ovan här!

Det är sant, jag har äntligen fått ett nytt jobb! För några minuter sedan ringde min kontaktperson på Gröna Lund och sa att jag fått jobbet! Jag ska alltså, på riktigt, jobba på Gröna Lund i sommar. Det känns så overkligt för det har vart en dröm sen man var liten. Jag brukar ju inte vilja avslöja här på bloggen vilka mina arbetsgivare är, men detta är nått annorlunda, för detta betyder ju att jag kommer kanske träffa er bloggläsare under mitt arbete i sommar!

Jag sitter för tillfället hemma hos min underbara storasyster, livet leker! Solen skiner, vår webbshop är upp igen och min sommar är räddad ekonomisk.

Nu bara måste ni säga till mig innan ni drar till Gröna Lund så vi kan ses!

Bild från Natalies.se
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0