H&M Fashion Against Aids '10 Collection




WOW! Hur galet snygg är hon inte i det här nu då? Den där Katy Perry... Minns ni den där peacock klänningen hon fick sponsrad av H&M långt i förväg? Denna klänning är också från H&M, närmare bestämt ur årets Fashion Against Aids kollektion som kommer ut den 20 Maj. Varför, varför, varför fem dar innan löning? Whyyyy... Den är så Fabulous att jag smäller av, sen har ju tjejen titties också (jag måste skaffa titties!!!) vilket inte jag har, så jag får väl nöja mig med att testa klänningen, inse att den inte passar min kropp och sen dissa den. Det låter som en bra plan.

...Eller så kan jag roffa åt mig av nått av de andra snygga grejerna, jag dör!!!





Kommentarer
fanny

De hör kläderna var ju najs, ogillar dock hippiestuket men gillar detaljerna i kragen på den översta klänningen och jeansgrejerna.

2010-04-28 @ 07:43:04
URL: http://intefanny.wordpress.com
lou

wow hello jag tror jag vill ha allt på alla bilder!!! dör lite

2010-05-03 @ 00:17:41
URL: http://rakelnordquist.blogg.se/
Pedro

äh, sluta, du har ju titties!

2010-05-11 @ 00:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0