Är jag knäpp?


Jag måste vara sjuk i huvet ibland. Nu har jag suttit i 3 timmar och letat efter en bild som jag tror jag har sett. Alltså, jag är helt säker på att jag sett en bild här på internet och då går jag tillbaka på historiken i firefox. Sen blir jag nojig, allt blandas i en enda röra och tillslut vet jag inte om jag sett bilden eller om jag inbillat mig. För nu kan jag inte minnas vart det skulle kunna varit eller knapt hur den ser ut, längre. Det sjukaste är ju att jag sitter uppe hela jävla natten för att jag är så jävla envis. -Dålig egenskap-

Den spännande framtiden får utse ifall jag hittar bilden någon gång. Kanske ni kan hjälpa mig, så får vi se om jag är en galen person som inte kan skilja på verklighet eller fiktion. Eller om bilden verkligen finns, jag ska beskriva den så kanske någon av er sett den:

Ni ser detta Gunmetal Spiked Bracelet från Asos här. Det är ju meningen att bäras på armen. Men på den excellenta bilden i mitt huvud så bär tjejen dem på anklarna. Alltså runt smalbenen, tillsammans med ett par högklackade öppna pumps. Fatta snyggt!!!! Såg typ ut såhär fast sjukt mycket snyggare med mörka nitar och pumps. Jag måste ha två såna, jag blir galen. Vi skulle ju beställa in såna armband till Mixtaped men de hann ta slut hos leverantören. De är slut på Asos för dom såldes där för 2 år sedan. Nastygal har iofs, men det kommer ju kosta typ 400 tillsammans med frakt och så och då kan jag fortsätta leta. Ja bilden då. Nu är ju omgivningen lite luddig eftersom jag började tvivla på mig själv, men i alla fall tror jag att tjejen sitter på en trappa eller står vid en husvägg. Hon kan ha fler än ett armband på varje ben, för det var mer spikes än så (kanske inte köpt på Asos liksom). Hjälp mig nu peeps!
Kommentarer
Sandra Marinoni

sv; jag visste att jag hade sett dem hos dig förut! kopior skulle jag säga, klacken/platån ser inte likadan ut.



ååh, men då hade jag rätt alltså! har varit i england (well, på jersey) och hade ett vagt minne av att jag hade strl 3 på skor där, men köpte aldrig några så har inga att se tillbaka på! tack :D

2010-02-17 @ 11:34:48
URL: http://marinoni.blogg.se/
natali

Funderar pa att ocksa fixa en "folj mig pa bloglovin". Jag vet ju inte anns vad det ar riktigt! men ar det vart?

2010-02-17 @ 13:21:21
URL: http://natalifikas.blogg.se/
Lisa

Vad snygg header du har, ascool! :)



SVAR: Ja, sjukt snygg den med. Men det blir nog att sy själv! ;)

2010-02-17 @ 14:50:15
URL: http://sixteenfeet.blogg.se/
Lisa

svar: (igen) haha, tack :D vad roligt att du tycker så :D yes, ska bli väldigt roligt med kollektionerna :D

2010-02-17 @ 14:54:01
URL: http://sixteenfeet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0