Design rättelse


Fan alltså vid midnatt så kraschar Blogg.se som vanligt. Jag blir GALEN på det här! Det är min favorit tid att blogga på hela dygnet, för då sitter jag i mitt rum i lugn och ro och varvar ner. Varje jävla midnatt så hackar Blogg.se som fan, och ibland går det inte alls att lägga upp bilder. Nu inatt var det totalt OMÖJLIGT att ens logga in. Jag är så trött på den här skiten att jag snart lämnar Blogg.se. Detta är en huvudfaktor varför jag har börjat blogga mindre, för att det TAR SÅN TID. Jag satt uppe och försökte logga in till kl 4 i natt dum som jag är, jag kunde somnat vid midnatt och gått upp tidigt istället. Men jag var så jävla desperat eftersom jag hade massor att posta, när jag har drivet uppe liksom. Horor.


I alla fall så upptäckte jag när jag spanade in min blogg på min mobil att i Explorer så har det dykt upp ett beige sträck under rubriken på inlägget. Detta ska självfallet inte vara där. Det är för att jag lömsk som jag är har länkat rubriken på varje inlägg till Bloggkoll (jaja, Bloglovin'). Haha så himla sneaky om ni frågar mig. I alla fall är det åtgärdat nu. Tror jag? Jag har ju inte Explorer, och kan inte skaffa det heller, I'm a Macintosh freak Baby!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0