Fian på Close-Up Båten



Detta är förra gången jag tänkt åka med Close-Up (början av 2008) men Silja var riktiga fittor i telefon då. Jag hade bokat men bokningen försvann och sen fick vi ingen sån billig hytt fast dem hade gjort fel. Så jag fick sitta i flera timmar i telefon kö för att försöka avboka eller lösa det hela.. Jaja.

Japp, idag ska jag kryssa. Det är nästan tre år sen sist, och den båtresan var legendarisk. En av mina livs bästa moments faktiskt, Rock n Roll båten 20 september 2007, minns till och med datumet hehe.

Denna gång blir det Close-Up Båten, en förhoppningsvis lika rolig resa. Jag åker med Matilda och Agnes som jag åkte med för tre år sen. Då hoppade Agnes av i finland och följde med bandet UK Subs på deras finlandsturné hahahaha, så jävla bra. Det är bara en grej som hände på den sjuka båten. En bättre grej nu är att jag har olika umgängen att gå mellan, det är över 30 vänner och bekanta som ska åka denna båt, fast inte tillsammans som sagt utan i olika klickar. Kommer säkert filma en del så... Nu har jag SUPER bråttom. Jag är sen som vanligt och min väska spricker av kläder som vanligt.

OBS! Är bara borta ett dygn och har med mig 4 ombyten och 3 par skor, heh, heh.
Kommentarer
Al

älskar din header

2010-03-02 @ 14:48:03
URL: http://lalos.blogg.se/
tea

GRYM header du har. färgerna, ljuset, allt - awesome!

2010-03-02 @ 19:51:43
URL: http://livelove.blogg.se/
Sarah

jag ville bara säga att din header är grymt snygg

2010-03-03 @ 11:03:03
URL: http://estailo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0