19 Januari



Bellish = Födelsedagsbarn 18 Januari


Jag påväg hem till Bella då, konsten att se ut som en 12 årig fjortis vid 21 hahah

Vet inte hur jag ska börja. Men kan ju berätta att imorgon fotas min nya header bild, äntligen! Så då ska jag även ändra bakgrunden så det går enklare och snabbare att komma in här på seg-bloggen, hehe.

Bella fyllde även 21 igår, måndag. Det vart en mysig middag hos henne och eventuellt nått ytterligare firande i helgen. Citronmarängtårta och Paradise Hotel för hela slanten. Hon fick lite Lush prylar av mig och så.

Jag försöker fortfarande förstå vad mitt problem i livet är. Och jag har insett att om man ser samma Sinfeldt program på eftermiddagen som på natten så är ens dygnsrythm helt fel (eller så kollar man för mycket på TV helt enkelt). Hur som haver är det deprimerande och jag måste börja sova om nätterna. Jag ska från och med imorgon, med undantag för helger börja gå promenad mellan kl 8-9 (och lyssna på Vakna! såklart :P). Sedan på kvällen blir det redig middag, några minuter på Orbitrek och sedan varm mjölk innan jag lägger mig i sängen. Datorn får sova kl 22 varje kväll och TV får vara mitt enda sällskap. Måste bara köpa en CA Modul så jag får alla kanaler. Sedan borde jag sluta med läsk och sånt, men jag tycker att jag har slutat med det nästan helt (speciellt redbull) sedan jag slutade skolan, så det går nog bra.

Natali är så gullig också, hon är ju i Paris nu och vi kan tydligen prata i telefon gratis! Hur bra som helst! I alla fall så ger hon mig bra idéer. Ibland idéer som jag tänkt på, men som hon stryker under. I alla fall kom vi överrens om att jag måste g till en psykolog, jag måste börja strukturera upp vardagen i listor. Och jag måste hitta ett jobb så fort som möjligt.

På tal om det så fikade jag med Caroline Dickson i söndags och jag är grymt peppad på att jobba på Grönan i sommar så jag är inte så rysligt upphetsad över att söka jobb nu. Men nått tillfälligt ska jag nog hitta. Kanske kan ha 2 under sommaren och sedan fortsätta på det andra under hösten. Jaja.

Där har ni lite av hur det ser ut just nu. Ny design snart alltså! Dessutom kommer det omorganiseras i högerspalten och så, kan ta ett tag men det blir nog bra!
Kommentarer
Lina

Fian.. Sök bara till grönan om du verkligen är säker på att knappt ha rast. det är skitkul på grönan, men jobbigt, och man har inget liv utanför grönan. haha. jag jobbade ju -08/-09 heltid = jobbigt. men sökt i år som deltid/extra.



Jobba som nå bra.. ej fastfood lr attraktion :P



puss lins

2010-01-20 @ 18:43:53
natali

Min blomma! Gillar dig som bast nar du ser ut som en fiortis :) Tycker den stilen ar het. Fian borja affirmera. THE FUCKING SECRET. Las min blogg. puss

2010-01-20 @ 22:52:02
URL: http://natalifikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0