Retro, Dance, Freak!




Godagens (eller gonatt). Det blev varken en promenad imorse eller varm mjölk på kvällen. Inte heller stängdes datorn av kl 22 som ni märker. Dessutom drack jag en redbull dagen till ära! Allt jag inte ska göra har jag gjort denna dag, och se! Jag är uppe på natten, hah, vilken bra självdisciplin jag har känner jag. Jag brukade vara grym på det förr, läskigt grym!

I alla fall tycker jag att jag förtjänar både sovmorgon, energyboost och lite surfing innan läggdags för idag har jag vart en hard working woman. Jag har fått smaka på baksidan av det ryktade glamourösa jobbet som modell, i en helt omänsklig posé har jag legat i timmar känns det som. Men det är det värt, en ny header till min blogg + en ny framsida på Mixtaped Shop har blivit fotad idag. Och nöjd är jag, det är the perfect match... Mina Carvela kopior + bodyn från Beyond (ovan), de har identista färger, och läskigt många identiska: Spygrön, rosa & lila.. Nyanserna är alltså exakt!.. Kommer ju såklart inte se på slutprodukten men jag kan visa er en bild på dem tillsammans sen...

Jag har även oranga naglar, orange underläpp och rosa överläpp (ser ni?). Mitt nya signum då alla har rosa läppar nuförtiden heh. Sen har jag på mig våra nya kedjeörhängen som kommer upp på shoppen inom sinom tid, vi har faktiskt redan sålt ett par på Vintage Market, hah!

Annars då? Jag får nervösa sammanbrott över Haiti grejen... Jag har skänkt pengar, jag skänker 200 i månaden till Röda Korset. Så jag kan inte göra mycket mer än det. Man känner sig så fruktansvärt hjälplös så jag vill helt inte att dem rapporterar mer därifrån. Jag mår skitdåligt varje gång de säger något, värsta tjatet är det också i alla medier, i alla sammanhang. Man kommer liksom inte undan...

Sånt får mig att gå ner igen, jag som börjar må lite bättre. Men jag är överkänslig, varje liten grej känns som en pisksnärt i ryggen. Varje morgon vill jag bara fly in i drömmarnas land igen. Jag har så mycket underbara ting och underbara människor i min drömvärld... Det känns nästan som Avatar, i verkligheten är jag handikappad, nått tar emot hela tiden. Men i drömvärlden har jag allt jag behöver, allt jag vill ha. Där hoppar jag mellan trätopparna... Pathetic!
Kommentarer
VIKTORIA TOMIC.SE

Fyfan vad snygg du är Fian!!! Och bodyn va sjuuuukt fab ^^

2010-01-21 @ 08:40:36
URL: http://viktoriatomic.se
N E TT

åhh, älska linnet!!!

2010-01-21 @ 09:07:33
URL: http://annettek.blogg.se/
Unique Talent

Underbar bild! Var kan man köpa en sådan body med härliga färger som den exakt?



2010-01-28 @ 12:08:04
URL: http://inte.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0