8 Mars



Jag är fortfarande sjuk. Men nu orkar jag ha datorn i knät i alla fall. Jag har hela dagen designat om vår Shop totalt. Den är som sagt nerlagd för tillfället pågrund av just detta. Lager uppdatering, inventering, uppfräschining och systembyte mm mm mm. Om ni är sugna på våra grejer dock så finns dem på Seconds, länk finns i högerspalten. Det är även lite nersatta priser där. Jaja, så, jag är supernöjd med design resultatet som vanligt och jag tror ni kommer få en liten shock.

Nu ska jag faktiskt dra mig sakta in till stan för att äta på restaurant och se Alice i Underlandet. Efter 8 dygn instängd inomhus utan frisk luft ska jag våga mig ut, även fast jag inte är riktigt fisk än. Jag har lysckats bli less på mitt nya playstation redan, (fick det i födelsedagspresent) och det är ju bara deprimerande. Haha, jag har nog aldrig vart instängd inomhus så här länge förr. Jag hostar fortfarande som en gris och jag hoppas jag inte stör alla på bion nu bara :( Jag själv hatar folk som hostar mycket på bion, jag kommer få krupp om jag måste sitta och hålla mig :((
Kommentarer
VIKTORIA TOMIC.SE

Nååååågot efter haha, men ett grattis vore på sin plats! Så grattis i jävligt mycket efterskott!

2010-03-09 @ 10:04:26
URL: http://viktoriatomic.se
natali

HAHA, okej! det var ganska overdrivet skrivet!! Men ibland blir jag sa irriterad pa vissa tjejer att jag vill RYTA TILL :D

2010-03-09 @ 14:17:02
URL: http://natalifikas.blogg.se/
Sandra Marinoni

haha, du gör en bild i ps med skuggan som du sedan använder som bakgrundsbild till content eller wrapper!

är säsäsäsämst på att förklara!

2010-03-09 @ 18:29:56
URL: http://marinoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0