Känn ingen sorg för mig STOCKHOLM


Photobucket
Jag och Frida på Håkan Hellström på Way Out West 2008, en av de bästa moments

Wow... Det värmer otroligt mycket i bröstet att jag är saknad av någon, här i bloggen. Det ekar inte i alla fall. Det är är verkligen svårt för mig att skriva just nu. Ni kanske tycker att jag inte bloggar alls, men jag loggar in här varje dag och läser kommentarer och börjar på inlägg efter inlägg. Det känns som om jag har slagit huvet riktigt hårt och helt tappat förmågan att skriva. Hela huvet snurrar och jag har massa intressant att berätta, disskutera och visa er, men det blir liksom inte alls bra. Så då skippar jag det hellre liksom. Hela bloggen är full med massa utkast och tillslut så tröttnar man.

Det finns en del andra grejer som gör att jag inte har bloggat givetvis. Dels så är jag inte bästis med min dator just nu, fläktarna strular så den låter och är bokstavligen 80 grader varm. En sådan orkar man inte sitta vid en längre tid. Sen att jag skaffat TV i mitt rum hjälper ju inte, det är min nya bästa vän hehe.

Det är kanske inte tal om tidsbrist, då jag numer sitter hemma väldigt mycket. Jag tror mest att det är min motivation för att blogga som har sackat ner lite, jag berättade ju för en tid sedan att jag skulle sluta sätta press på mig var det gäller bloggande. Mitt välbefinnande ökade drastikst när min bloggångest försvann, jag känner mig som en helt ny männsika. Däremot har det uppkommit andra bra och dåliga saker som har tagit upp både min tid och tankeverksamhet. Dels har jag börjat träna, flera timmar i veckan, det tar tid men det är väl investerat. Vi fixar som bekant en massa med webbshoppen som tar sin lilla tid...

Men framför allt så planerar jag och två vänner en flytt till Malmö, det är verkligen bara i planerings stadiet ännu, och det kommer endast ske om allt med jobb, utbildning och boende fixar sig för oss alla tre. Men we're gonna make it happen! En flytt till Malmö alltså, så jävkla surrealistiskt men en ljuv tanke. Om det sker så är det i slutet av Juli, vi kommer därefter förhoppningsvis ha en stressig månad med emmaboda, putte i parken, arvika, way out west, hultsfred ja gud vet vad... Vi får se...

Om ni vill att jag ska blogga mer så är det lättare för mig om ni frågar något så svarar jag självklart direkt!!

Nett undrar när webbshoppen kommer upp igen... Och jag kan säga att den kommer nog upp till helgen!!!! OHHH EXCITED
Kommentarer
N E T T

åhhh vad fint de blev :D

när kommer era ringar upp? tagg tagg....

en till fråga.. när kör ni eran turne som vi prata om förr? jag blev tagg. förlåt att jag e så dryg med fråger osv :D men jag e fan tagg hahah

2010-04-04 @ 13:42:11
URL: http://annettek.blogg.se/
f

Grymt snygg blogg design! Och älskar din stil kvinna! :D Gör du gratis headers till bloggare? =)

2010-04-06 @ 14:16:06
URL: http://felizzia.devote.se
Aleks

Usch tjejen jag vet exakt hur du känner ang. det där med att man inte vet vad man ska blogga om. Ta en paus, andas ut och så kommer det så småningom!

Vi väntar här!

Take Care!

Blessss

2010-04-12 @ 21:35:40
URL: http://vybz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0