LADY GAGA - BORN THIS WAY



Born this way är nya singeln på den nya skivan. Lady gagas andra helt fristående album, sjukt spännande, kommer den 23 Maj. Är inte fullt tillfredställd, älskar introt, men sen blir det för smörigt och amerikanskt och därnågonstans är det ett riff som känns bekant, kanske något från melodifestivalen? Vet inte, lite dassigt blev det, vet ju med mig själv att jag kommer börja gilla den i alla fall den behöver bara växa lite på mig. Mina favoritlåtar från förra albumet är ju inga singlar så jag har mina hopes up på att det kommer finnas rysliga godingar även på denna!
Kommentarer
lovelyliller: trening ,mat og morro.

hærlig cover! :D

2011-02-11 @ 16:35:07
URL: http://lovelyliller.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0