New at Weekday:




Magtröja + jeans, så rätt enligt mig denna vår. Jag spenderade 800 på Bikbok för några veckor sen, köpte typ 4 magtröjor helt galet vad snygga grejer de fått in där. Bikbok har verkligen lyfts, blivit så mycket bättre. Ska nog visa er vad jag köpt senaste tiden - allmänt, lite kul liksom.

Men detta ovan och nedan är från Weekday, lite kul med ganska stilrent tryck på linnet, men är det tuttar eller ögon? Ingen vet.

Helt otroligt snygga jeans, verkligen back to the roots. Jag har ett par liknande som är från way back in the days och jag behöver verkligen ett nytt par nu. Jag har vart så less på att Cheap Monday jeans de senaste åren ska hålla på och kladda med en massa ful färg och text och massa lappar påsydda, nej, nej, nej, fult. Det blir för mig att rulla förbi Weekday imorgon och prova lite jeans (älskar att de är lite kortare också). Ska kolla efter en jacka som jag hoppas att de har där också, måste ha en ny vårjacka. För de som vill köpa plaggen online kan klicka på bilderna nedan, från Nastygal:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0