27 Januari



The many faces of Lady Gaga. Till vänster Lady Gaga och Cyndi Lauper promotar läppstift för märket MAC. Till höger, Lady Gagas första officiella bild för det kommande albumet Born This Way som kommer ut i Maj.

Wow, vilken kanondålig dag jag har haft, på alla sätt och vis. Började med att jag vaknade på helt fel sida, även fast solen sken rätt i ansiktet. Jag var arg på mig själv för att jag inte hann duscha, jag försov mig och var utanför dörren på 7 minuter. På bussen till skolan så känner jag att jag tog fel tjocktröja, jag tog en som luktade APA och som egentligen borde ha legat i tvättkorgen. Allt i övrigt har gått osmidigt och i flera timmar nu har jag försökt skriva ett inlägg som make sense. Men nej, omöjligt!!! Jag kan inte blogga längre, helt sjukt. Förut gick det som på rälls, jag bara spottade ut en massa text utan att fundera särskillt. Ungefär som nu då, men detta är egentligen ingen kul läsning, det är bara en ursäkt.


Rolling Stone Photoshoot

Tänkte skriva lite om min absoluta favoritkvinna, eller det känns som om jag har tappat henne faktiskt. Tappat henne i marken så att hon har slagits i tusentals små bitar som har spridit sig utom synhåll. Hon är för stor nu, jag har ingen koll längre. Jag har ett liv, så jag har verkligen ingen tid att sitta på alla 117 fan-sidorna och läsa metervis med text om allt och inget om denna kvinna.

Men lite up to date är jag i alla fall, detta har hänt när jag varit borta:

- Jag såg hennes konsert i Malmö för ett tag sen, så klyschigt men det var det bästa jag sett - ofcourse! Fick inte träffa henne denna gång men det var nog lika bra.
- Jag köpte hennes läppstift på MAC igår, sista exemplaret *phew*. Har tänkt att göra det länge men har inte kommit till skott, vilken tur att jag kände mig deprimerad igår och unnade mig. Den är dock lite för otäckande för min smak men kommer passa bra som vardags läppstift i sommar.
- Hennes nya skiva kommer den 23 Maj och ska heta Born This Way, den första singeln kommer om 17 dagar och det är mest största sannorlikhet den som använts på Muglers modevisning.

Som sagt finns säkert hur mycket helst kul att säga om denna kvinna. Men detta är ju ingen Lady Gaga fan blogg ;). Jag gillar mest att titta på bilderna, det är så hon inspirerar mig mest. Om ni vill se dem större så högerklicka och ta sen "visa bild". Jag laddar alltid upp så stort som det går på alla bilder.



Klockan är alltså 21:30 och jag sitter fortfarande kvar i skolan, what a waste of time. Hade egentligen velat dra och ta en öl idag men det får bli imorgon. Jag har kämpat med detta inlägg varvat med skolarbete i timmar nu. Nu måste jag springa till ICA Maxi innan dem stänger annars får jag ingen middag!

Hej på er!
Kommentarer
lovelyliller: trening mm.

kule bilder!

2011-01-28 @ 00:21:15
URL: http://lovelyliller.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0