Jag har funderat länge...


...på att komma tillbaka, oh yes. Fian är i allra högsta grad levande, om ni har undrat ;)

Bloggsuget har sakta men säkert smugit sig tillbaka. Men jag har växt, som jag har växt. När jag har varit som mest sugen att dela med mig av mina hemligheter, då har jag gått in på min egen blogg och kikat. Designen är fortfarande snygg men inläggen - Hugeda mig! Jag kan inte säga att jag varit tråkig, men de sista månadena var ju ganska daskiga. Jag hade ingen struktur... Jag kan inte sätta fingret på det, men nått får mig att skämmas lite över många inlägg. Tråkiga, intetsägande, nästan lite barnsliga och naiva. Jag var helt inne i det där blogglivet, jag ville så gärna vara en del av blogg eliten, modeeliten. Jag verkligen kämpade. Även fast jag visste att det var ett innehållslöst skal. Man får inga riktiga vänner av att inte vara sig själv.

Vänner för livet har jag förvisso fått, jag var ofta mig själv i bloggen också - Absolut! Men det finns ändå nått som inte stämde. Jag ville så gärna berätta allt, varför man vill hänga ut sig det har jag verkligen ingen aning om. Men anonyma bloggar är så tråkiga. Så jag tog det, jag använde det, vissa tillfällen sa jag alltid A men aldrig B, för att provocera och väcka frågor. Frågorna kom aldrig, det var ju ingen som brydde sig - Det är det som känns så pinsamt i efterhand.

Jag kommer i framtiden behålla mer för mig själv, men när jag väl berättar nått om mig, mitt liv och händelser runtomkring mig - Ja då ska hela storyn fram. Inget flummeri.

Vi får se vad detta leder till, just nu känner jag mig ganska vilsen. Jag har inte blivit inspirerad av mode på flera månader, eller liksom butikerna har inte levererat något i min smak. Det har gjort att jag har stannat i tiden, i det gamla. Jag har en liten aning om att bloggen i fortsättningen kommer att innehålla mer av min person och mitt liv. På ett helt annat sätt än tidigare, jag har som sagt inte levt som en bloggare i över ett år så kanske inspirationen till modet väcks när jag börjar cirkulera mer i webbutikerna... Som sagt vi får se vad detta leder till.

Jag kommer absolut inte att uppdatera varje dag, denna gång vill jag inte köra slut på mig själv. Att blogga ska vara kul, inte ett måste. Sunt bloggande lönar sig i längden. Därför vet jag inte när nästa inlägg kommer, men då får ni reda på mycket mer om vad som har hänt det senaste året!

Nu vill jag höra hur glada ni är att jag är tillbaka, sånt peppar än så mycket - Det vet ni!

PS. Nu vart det en liten cliffhanger i alla fall, såna som jag ska undvika, men det är så svårt att skriva allt just nu (mitt i natten dessutom). Dessutom så kommer jag vara lite dum igen och säga - Ställ gärna en massa frågor som jag kan svara på i nästa inlägg, och gör mig inte fråglös nu!

Pinsamt om det inte kommer en ända fråga hahaha, men det blir lättare för mig när jag ska göra nästa inlägg.

Puss på er alla!
Kommentarer
Storasyster

jätteroligt Fian!

Jag läser ju jämt, och det är kul att kunna följa vad som händer. Kanske till och med påminner mig att ringa lite oftare :p



You go girl!

2011-01-26 @ 08:16:43
annette

WOOOOOOOP WOOOOOOOOP

vad glad jag blir :D haha

2011-01-26 @ 13:45:07
URL: http://annettek.blogg.se/
Lina

Åh vad glad jag blir! Har kikat in här titt som tätt för att kolla om du börjat skriva igen. Yay!!! :D

2011-01-28 @ 18:23:51
Linda

YEAH!!

2011-01-31 @ 14:32:07
=)

ÄNTLIGEN!!

2011-02-01 @ 18:37:42
URL: http://ssbloppiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0