19 September


Jag har så mycket att göra, men ändå känns det som om jag inte kommer någon vart. Jag sitter i skolan och pluggar varje dag men det händer ingenting. Jag känner mig slö och orkeslös, men det hör väl hösten till?

Vi hade en ölhävar tävling i lördags i min studentkorridor. Vi drack öl från 1 på dagen till 4 på natten. Det känns som om jag har fått en blodpropp i benen eller något för på söndagen var de tidvis bortdomnade. Sådär som när benen somnar och det sticks. Hela dagen idag har det gjort ont i benmärgen och såfort jag böejer på lederna vid ankeln så går en stickande smärta upp i hela benen. Typ som träningsvärk men jättestark. Har jag stäckt benet? Vafan har hänt liksom. Jag antar att jag bara är lite sliten men ändå.

Handen min är helt uppskrapad också, ser ut som om jag vart med i slagsmål för mina knogar är såriga. Tvärtom gick jag mellan i slagsmål och jag källde ut en full snubbe så att han började gråta. Vi vill inte ha massa bråk liksom.

Well well, nu ska jag plugga och inte försöka fly genom att sitta här och blogga ;)

Apropå ingening, snygga skor:
Kommentarer
Lynda

Sjukt snygga skor!

2011-10-27 @ 10:22:05
URL: http://lyndakonde.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0