Updates


Så vi hade möte jag och Bella i onsdags. Vi har bestämt oss efter 4 år av företagande att det är över nu. Ingen av oss har tid att sköta detta på ett proffsigt sätt. Så därför ska vi så småningom gå i konkurs. Efter detta så efterlämnar sig företaget ett stort lager, med smycken som inte ens ni, mina bloggläsare sett. Dessa kommer vi kanske lägga upp på en pinsam liten slant på Tradera någon gång, om kanske ett halvår eller så. Vi vet absolut inget i nuläget. Det enda vi vet är att webbshoppen inte kommer upp igen. Det var otroligt kul sålänge det varade, och så otroligt många härliga människor man träffat på vägen.

Sedan har jag också fått reda på att mina betyg i skolan inte räcker för mig att få studiemedel denna termin, känns helt overkligt, jag vet alltså inte om jag fortfarande kan bo kvar i Malmö. Allt känns otroligt ovisst just nu. Som tur var har jag en Mamma som ingen annan Mamma!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0