GBG Way Out West - Bilder del 4


Söndag 10 Augusti



Eftersom alla festivalare hade flytt stan så fick jag och Bella plats på Slottsskogens Vandrarhem



Mina äckliga jävla utslag, fotad med mobilen. Så de var större/blåare/äckligare i verkligheten.

Mer bilder togs inte denna dag. Vi sov hela dagen, gick och käka massiv pizza och gick och la oss igen. Läs resedagboken här.

Dagens ros:
- Städerskan på Slotsskogen var underbar
- Gratis internet på vandrarhemmet
- Supergod och billig Falafel

Måndag 11 Augusti



Vi bodde inte långt ifrån Göteborgs snabbakut. Där var en trevlig läkare men han hade ingen aning om vad han sysslade med verkade det som. Han hämtade en äldre läkare, gulligt. Men även han hade ingen aning om vad mina utslag var. Bajsläskigt.



Ganska trevlig akut, men fan va skraj jag var. Jag kanske hade nått allvarligt såhär innan en två veckors Londonresa. Typiskt.



Lite mer i sin helhet. Jag vet fortfarande inte vad tusan det var för nått. Har du haft liknande utslag? Det hjälpte i alla fall med Travegyl och Antibiotika i 14 dagar.



Vi gick nattlig promenad, vilken spökstad.

Dagens ris:
- Att få betala 200 spänn på Axess och sedan inte få veta vad det är?

Dagens ros:
- Monkis REA

Tisdag 12 Augusti


Idag flög vi till London. Vi hängde typ hela dagen på flygplatsen. Vilket kan vara kul i sig. Man stöter ju på massor med nördiga människor. Men innan dess åkte vi till Linnéplatsen och Trailor Träsh. Där köpte jag ett klistermärke till min dator och presenter till mah boys.



Jag var inte i mitt esse, både antibiotikan och travegylen gjorde mig till en geléklump och jag var trött hela tiden typ. Somnade överallt, stackars Bella.


Syster


Fan jag ser ut som ett mongo alltså. Inte bara blommorna, utan hela fejjan haha. Enjoy!


Så här ser jag ut när jag sover. Hela resan har jag roat mig med att tortera getingar


Sötnos



Sen började det regna fördjävligt, tänk inte på att det ser ut som jag borrat ner ansiktet i bajs (jämfort med halsen). Utan noter dropparna!!! Jag stod där i 12 sekunder och blev genomvåt. Tänk sen att klockan är ungefär 1 på dagen och det är SÅ MÖRKT!


Sista bilden från Göteborg, ganska typisk? Haha

Dagens ris:
- Flygbussen, nu var vi ju vana med Bus4you
- Vädret var ju kolosalt kass. Om det var soligt så kunde vi kommit unan med att ligga och sola/mysa hela dagen.
- Personalen på flygplatsen var ju.. Det finns inga ord. Så fort vi frågade om nått (Tex. när vi kunde checka in eftersom vi var så tidiga) Så typ snäste dem. Ursäkta?
- Terravision släpper av oss typ 500 meter från tunnelbanan 10 min annan sista tåget går. Fan att vi ens hann med då vi inte visste vart det låg ens.

Dagens ros:
- Bella fick komplimang för sitt nagellack :D
- Personalen på Victoria som hjälpte oss till rätt plattform snabbt
- Trevlig personal på vårt underbara Tesco. Tesco har 10% av delen varför jag längtar tillbaka, om inte mer. Alla personer vi träffar där nere förstår inte varför vi älskar Tesco så mycket. Vad finns det inte att älska?
Kommentarer
Nemo

Kom igen nuu sego!

2008-09-16 @ 17:29:24
Nemo

Enfärgad blir perfekt.. Hitta mig på facebook!

2008-09-16 @ 17:58:52
Patsy

E du online babe??

2008-09-16 @ 21:45:14
URL: http://patsydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0