Vad jag tycker om Hyper Crush


Alla som var på Lady Gaga i Söndags fick njuta av ett förband vars namn lyder Hyper Crush. Jag missade dem totalt för att vi hellre ville dricka öl i solen. Däremot blev jag helt kär i deras halsband de sålde i merchen. Killarna och tjejen stod och hängde vid scenen efter konserten och var lagom glassiga. Förvuxna clubkids och tjejen hade absolut bara American Apparel på sig. För mig såg stilen helt köpt ut, inte alls som Steed Lord där allt faller så naturligt. Natali tyckte killarna såg lökiga ut, förvisso var deras klädstil mer respektabel än tjejens, men det var verkligen inte okej.

Jag gick hem och sökte upp dem på myspace och mina öron fick en shock. Jag brukar inte dissa folk på bloggen, men vad är det för skit? Mina öron blöder och jag är så himla glad att jag inte köpte nått av deras snygga merchendise. Som var det enda positiva, men som band, hur långt kommer man med det?

"sex and drugs. yup. this is what she loves."

"Do you like dancin'? Well then put your ass on the floor. Are you stupid? Move it, like a crack headed whore."

"The D is for deaf and the I is for illin. The S is for sex for and the K is cause I'm killin"

Jävligt pinsamma lyrics, inga förebilder direkt, jag kan ta det om det är skämtmusik som ah, kommer inte på nå bra exempel men Bloodhun gang. Men dessa verkar ju vara seriösa liksom. Haha ha ha ha. Jag måste tyvärr säga att de är i samma liga som Brokencyde... =Dead in maximum 12 months.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0