Helgen i bilder


Det har vart en sjuk helg. En sjukt sjuk, sjuk, sjuk helg både positiv men även brutalt negativ. I torsdags var jag med Joella på Lilla Hotellbaren i Scandic vid Medis.. Det var askul, förutom att jag slösade pengar på en massa drinkar.. inte liksom att jag slösade, jag verkligen slösade.. Jag behövde liksom inte bli mer full, jag var aspackad när jag kom hem, frös inte alls i snöstormen.. Började dona i mitt rum när jag egentligen bara skulle sova, sedan när jag vaknar s är jag fortfarande full typ. Det sämsta var ju att två av drinkarna var baserade på Tequila vilket jag inte druckit på två år typ, jag blir helt wild and crazy med Tequila så det säger ju en del.

På Fredagsmorgonen är jag som sagt full fast bakis också. Bakfyllan from hell, det kändes verkligen som det värsta jag känt tror jag. Men det kan ha med att göra att jag skulle upp och göra viktiga saker under dagen som får baksmällan att kännas sämre. I alla fall så åkte jag och Bella in till stan och donade för vår Glögg get-together i Lokalen. Den vart hur lyckad som helst, massa trevligt folk kom och otippat i slutet så satt jag och Bella där ensamma omringade av män, haha! Vår örhängesmaffia aka fan club crew, AOD klicket, you name it.. Jag brukar kalla dem my bitches, de brukar ju stanna hela kvällen men inte denna kväll. Jag drar i alla fall tillslut vidare till Sista Gåsen någonsin på Bar 122, i alla fall vad vi vet. Det sög, var absolut inte mycket folk där, och helt fel folk, vad gjorde alla? Hmm.. Resten av kvällen är historia.

Dagen efter drar jag med morsan ner till Helsingborg i Skåne, det måste vart den mest underbara bakisdagen ever tillbringad med henne i alla fall. Hemma brukar hon ju jaga upp en ur sängen och jaga en med blåslampa hemma för att man ska vara lilla hushållerskan typ haha. Men nu i bilen satt vi med sol i ögonen (solbrillorna på) och frossade skräpmat samt lyssnade på Musikhjälpen. Och åååhh värmeslingor i sätena, underbart. Jag längtar till de sjuka roadtrippen som jag verkligen ska ta mig råd till denna sommar. Måste kirra en man med bil bara.

Så, ja det var min helg i korthet, nedan förljer lite bilder också.

Min storasyster tycker jag ser sur ut :(  Dock så tycker jag att jag ser svullen ut men det är kanske för att jag fortfarande är bakis här typ.


Jag donar lite med Glögg i bakgrunden, Josie ser fierce ut!


Vi har ju en lucka ut till vägen i vår bunker, och med många människor i lokalen så blir det ont om luft så ofta får jag klättra upp och öppna denna lucka. Ibland med high heels haha, detta är inte första gången och notera att jag är nästan 2 meter upp...


Jag har på mig de nya skorna från Shiekh Shoes. Star Wars tisha från H&M och Cheap Monday Jeans med läder röv (folk tror ofta att jag har trosor på mig utanpå haha)


Som sagt svullen fejs, reppar Mixtapedbrills


Dörren i lokalen får några ytterligare avtryck från människor och händelser



Resultatet


Bellish


Grabbarna köpte glajjor







Sedan måste jag bara säga att mitt rum har aldrig vart så välsorterat som nu. Det må ha vart lika fint städat förr men jag har aldrig tidigare känt att allting verkligen fått sin egen plats. Det känns komplett och nu vet jag exakt vart allt ska ligga, tidigare har jag ju bara flyttat runt skiten. Men efter att ha kastat 4 soppsäckar med skit, sålt 2 IKEA kassar på Vintagemarket så har jag äntligen fått plats i mitt eget rum. Det har tagit mig 2 år. Sedan jag flyttade hem från Hökmossen så har mitt rum konstant sett ut som skit, haha det har ni ju sett här i bloggen på bilder och i videor. Men right now, I love it och jag kan ta hit gäster. Jag kan byta om, sminka mig och pimpa mig med mycken mycket snabbare så förvänta er mig på förfester i framtiden. Och varför jag tror att det inte kommer bli bajs igen är för att allt just har sin plats nu, till och med skolådorna för mina 5 nya par får plats!!. Det är en obeskrivligt skön känsla. Juligt och mysigt är det också med 25 tända ljus av olika slag... Kanske ni får se bilder, om ni vill. Men framförallt har jag mer tid och lust att blogga nu....! Fatta vad bra va!

Helt sjukt, det är nog det här jävla rummet som har sänkt mig i skiten den senaste tiden. Eller i och för sig finns det andra anledningar också men endå. Jag har lagt ner mycket tid på att få det som det är nu så.. Jag ska bara hitta en ytterligare hylla, köpa min Platt TV, och sortera massa papper, skolpapper lönespec och sånt, samt gå igenom garderoben en gång till. Men det är sånt som man kan göra när man har lust och det får jag i sinom tid. Eller TVn köper jag nu i veckan, jag är så PEPP!

Haha jag kan vara jävligt seg på att städa i omgångar.. Ibland sätter jag på mig olika läppstift/klär ut mig/gör konstiga frisyrer/provar gamla kläder/pillar på saker jag letat efter och saknat länge/provar nya kläder, outfits jag aldrig använt/allmänt posar i Photo Booth eller posar med Isis, katten min.. Här är lite bilder Enjoy!







Kommentarer
Sassy

Ja, det var verkligen länge sen!

Tightsen köpte jag i somras, ett av mina bästa köp tror jag bestämt!



Kul med en massa partypics och jag gillar din korta lugg!

2009-12-22 @ 07:31:57
URL: http://eurotrash.blogg.se/
maria

haha katten!!!

2009-12-22 @ 08:57:20
URL: http://mstery.blogg.se/
Christian J

Så jäkla kul att se att du fortfarande har kvar skyltdockan! :)

2010-01-08 @ 16:04:40
ellinor

hejsan, jag läste att du hade köpt skor från shiekshoes.com. Och min frågar är bara, hur lång tid tog det innan dom kom hem till dig :) du får gärna höra av dig med svar. Tack i förhand :) ps :fin blogg !!!

2010-01-31 @ 20:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0