Joan Jett - Bad Reputation




Det förvånar mig att jag har haft denna blogg i 5 månader utan att nämna Joan Jett. Skandal. Hon var mitt allt för bara något år sen, men sedan försvann hon. Och nu när jag tittade igenom min lista över mina stilikoner så upptäckte jag att jag hade glömt Joan Jett. Det är inte acceptabelt. Jag slänger in en video nu så får jag skriva mer om henne en annan dag. Hon spelar ju fortfarande konserter och jag var nära på att hoppa på en sista minuten till London den 17 November förra året, då jag blev erbjuden en konsertbiljett. Men sånt händer bara en gång i livet....Not.

Kommentarer
Anonym

Mer joan jett åt folket!!! Underbar musik som förövrigt var themesong till serien Nollor och nördar som gick på kanal 5 för några år sen. (jätteviktig information)

2008-02-23 @ 22:47:07
URL: http://vault13.blogg.se
Fian

Absolut! Efter Kiss så är det bara två konserter till jag måste avverka i mitt liv. Courtney Love och Joan Jett. Sen kan jag dö i frid :D

2008-02-24 @ 03:55:16
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0